|
|
|
|
 |
|
 |
|
Małgorzata |
Temat postu: Regulamin forum |
Administrator
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych
|
|
Naszym priorytetem jest pomoc psom bezdomnym, chorym, niechcianym.
Forum ma służyć do zgodnego porozumiewania się użytkowników w całkowitym poszanowaniu poglądów o opinii współrozmówców, jak również z dbałością o zapewnienie wszystkim innym użytkownikom atmosfery sprzyjającej efektywnemu pomaganiu psom w potrzebie.
1. Każdy użytkownik forum, zobowiązany jest do zapoznania się z jego Regulaminem. Administrator rości sobie prawo do zmiany regulaminu o czym użytkownicy zostaną powiadomieni drogą mailową.
2. Jeśli nie zgadzasz się z regulaminem nie loguj się na www.domytymczasowe.fora.pl lub poproś admina o usunięcie konta
UŻYTKOWNICY
3. Użytkownikiem forum jest każda zarejestrowana osoba.
4. Każdy użytkownik posiada swój login i hasło, które są niezbędnymi elementami potrzebnymi do każdorazowego zalogowania się.
5. Wybór loginu i hasła należy do użytkownika. Administracja nie ingeruje w brzmienie loginu za wyjątkiem sytuacji gdy login zawiera słowo uznane za obraźliwe, wulgarne lub godzące w prawa innych
6. Prośbę o zmianę nicku należy kierować do admina
ADMINISTRACJA
7. Administratorzy podejmują najważniejsze decyzje dotyczące forum. Ich decyzja jest ostateczna
8.Administratorzy są instancją odwoławczą od decyzji moderatorów.
9. Decyzja administratora jest decydująca w sprawach nie objętych regulaminem
10. Administrator przypisuje do grup: Moderator, Koordynator, Dom Tymczasowy, Dom Stały na prośbę lub według innych określonych kryteriów
11. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za treści postów użytkowników.
12. Administratorzy nie ponoszą odpowiedzialności za decyzje i działania podejmowane przez koordynatorów inne niż związane z użytkowaniem forum.
13. Administrator ma prawo być jednocześnie również koordynatorem, domem tymczasowym lub stałym
14.W przypadku złamania netykiety lub zasad współżycia społecznego, obrażania innych użytkowników administratorzy mogą upomnieć użytkownika, dać forumowiczowi ostrzeżenie lub usunąć go z forum zgodnie z osobną instrukcją.
MODERATORZY
15. Moderatorem jest osoba wskazana przez administrację forum.
16. Wykluczone jest ingerowanie przez moderatora w treść wypowiedzi użytkownika oraz edytowanie postów. Wyjątkiem są sytuacje gdy moderator zostaje poproszony przez użytkownika o ingerencję
17.Moderator ma prawo zamykać i przenosić do działu „Zakończone” wszystkie tematy, które łamią regulamin, jak również łączyć tematy, w których dyskusje się powielają oraz dzielić te, w których wytworzyła się dyskusja na inny temat.
18. Moderator ma prawo zakładać wątki ściśle związane z adopcjami. Moderator może być jednocześnie koordynatorem, domem tymczasowym lub stałym.
19. Instancją odwoławczą od decyzji moderatora jest administrator
20. Moderator może wystąpić z prośbą do administratora o nadanie ostrzeżenia użytkownikowi
KOORDYNATOR
21. Koordynator nie jest zależny ani nie podlega administratorowi i moderatorowi z wyłączeniem spraw związanych z forum
22. Koordynator zajmuje sie opieką nad domami tymczasowymi oraz procesem adopcji. Administracja nie odpowiada za działania koordynatora
23. Koordynator może występować o nadanie statusu Dom Tymczasowy lub Dom Stały użytkownikowi
DOM TYMCZASOWY
24. Status nadawany jest na wniosek koordynatora opiekującego się danym domem tymczasowym
25. Dom tymczasowy spełnia swoje zadania określone w osobnym wątku.
DOM STAŁY
26. Użytkownik forum który zaadoptował zwierzę
27. O status może wystąpić do administratora koordynator lub sam zainteresowany
ZAKAZY
28. Zabronione jest obrażanie innych użytkowników w sposób pośredni lub bezpośredni
29. Zakazane jest używanie słów uznanych jako wulgarne, niekulturalne
30. Zabronione jest publiczne udostepnianie informacji z forów wewnętrznych, niedostępnych dla zwykłego użytkownika na wszelkich stronach internetowych (fora, portale społecznościowe, serwisy przechowujące pliki i zdjęcia i inne)
31. Publikowanie tekstów/zdjeć/filmów bez zgody autora lub naruszających prawa autorskie. Jeśli publikujesz zdjecie lub tekst podaj link do strony, informacje o autorze. Administrator nie odpowiada za publikowanie przez użytkowników prac innych
PROSIMY O...
32. Zwracanie uwagi na błędy stylistyczne i ortograficzne
33. Treść postów jasną i zrozumiałą dla użytkowników
34. Umieszczanie wątków zgodnie z ich tematyką w odpowiednim miejscu
35. Brak spamów i nie zakładanie wielokrotnie jednego tematu
36. Aktywność i kulturę
JESZCZE KILKA SŁÓW OD NAS...
37. W razie problemów z użytkowaniem forum, problemami technicznymi prosimy o taką informację
38. Wszelkie naruszenia zwiazązanie z aktywnością użytkowników prosimy zgłaszać administratorom i moderatorom
39. Masz pomysł? Zgłoś się do nas! Chcemy aby to forum było dla Was funkcjonalne i przyjazne
Administratorki
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|
Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat
|
Strona 1 z 1
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |
|
 |
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
KDM2 template v1.0.1 © jasidog.com
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Obecny czas to Wto 1:37, 06 Maj 2025. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|